FERRADA DE SEGUDET (ANDORRA)

L'inici d'aquesta ferrada, es troba en el mateix lloc que la ferrada de la Creu del Noral (Vall d'Ordino). L'itinerari d'aquesta via és més curt, pro una mica més entretingut, sense comportar cap tipus de dificultat. Ferrada equipada per Atac - Comú d'Ordino. Any de construcció: 2.007. Contacte: 00 376 739 600.

Entrant en el Bosc de Segudet, ben aviat trobarem rètols que ens indicant la direcció de les vies ferrades

La via s'inicia en el barranc de Segudet i puja sempre a la dreta, per sobre del Bosc d'Aventura. Dificultat: fàcil
Desnivell: 150 m
Itinerari: 350 m
Aproximació: 10 minuts
Itinerari: 1 h
Retorno: 10 minuts
Orientació: S-SO
Època: primavera, estiu, tardor
Accés: gratuït

Vista de la plataforma de fusta, on trobem l'inici de la via

L'itinerari supera uns tres ressalts verticals, un lleugerament desplomat

Sense ser molt aèria, ens alcem per sobre del barranc on s'obren àmplies vistes a Ordino, la Massana i Pal

Alguns passos estant equipats amb cadenes

Al final sortim de la via pel costat d'una petita canal, fent un flanqueig amb cadenes

Una desgrimpada ben equipàda, ens porta al final de la via. Des d'aquí tenim l'opció de seguir pujant a l'esquerra i enllaçar amb la part mitja de la ferrada de la Creu del Noral, o baixar a la dreta per l'interior del bosc, fins al camí de retorn i el Bosc d'Aventura